HTML

Spatial Blog

Önálló laborhoz tartozó blog lenne ez a BME TMIT tanszékén Internet és infokommunikációs alkalmazásai szakirányon. A téma pedig: Üzleti intelligencia és térképi megjelenítési lehetőségei (Oracle 11g technológiák, úgymint Spatial és most már Java, mint fejlesztő környezet)

Utolsó kommentek

  • Sümeghy Tamás: Köszönöm a biztatást, igyekezni fogok. A rendszertervezésről szóló cikket is köszönöm, a jövő félé... (2008.05.23. 18:29) Rendszerterv update
  • Tony: Megnéztem a rendszertervet. Nem rossz! Kíváncsi leszek, hogy sikerül-e ez alapján, ehhez idomulva ... (2008.05.15. 23:05) Rendszerterv update
  • Izsák Tamás: Szia Tamás, az előadásokat már letöltheted a HOUG archívumából. üdv.: Izsák Tamás www.APEXblog.h... (2008.04.30. 20:11) HOUG 2008 - visszatekintés
  • Sümeghy Tamás: Szia! Igazából nem a tervezés részére használtam a Visio-t, csak a papírra vetett tervemet akarta... (2008.04.27. 22:51) Amit az iskolában tanulunk és a való élet :)
  • Sárecz Lajos: Az itt az ide akart mutatni: www.oracle.com/technology/products/developer-tools/index.html (2008.04.27. 22:26) Amit az iskolában tanulunk és a való élet :)
  • Utolsó 20

2008.04.03. 22:46 Pell Mell

Megbeszélés és némi elmélet

Ma délután találkoztunk a többiekkel, ismét eltelt három hét. Öt előadást hallottunk többek között Business Intelligence, Security, Spatial és Oracle rendszertervezés témakörökben, mindegyik hasznos és érdekes volt.

Én közben elkészültem egy újabb témakör feldolgozásával. Az előző félévben már érintőlegesen foglalkoztam a koordinátarendszerekkel, most azonban a feladatom miatt részletesebben is utánajártam. Részben a Spatial által nyújtott lehetőségeket néztem át, részben más forrásokból és megközelítésben vizsgáltam ezt a témakört. Emellett a GPS rendszerek működését is is tanulmányoztam. Ebből összejött egy doksi. Ez azonban messze nem teljes, mégis ad egy átfogó képet remélem erről a témáról. Olyan elemeket kihagytam, mint például a Spatial koordinátarendszer adatformátuma. Ez meglehetősen száraz és semmitmondó, úgyhogy nem akartam ezzel kitölteni az oldalakat. A konkrét feladatomban azonban majd használnom kell ezeket.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sumeghy-onlab.blog.hu/api/trackback/id/tr18410440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása